الاصـــالـــــــة والابتــــكـــــار
مرحبا بك عزيزي الزائر نرجو منك ان تعرفنا بنفسك أولا لكي تدخل المنتدي معنا

وإذا لم تكن مشترك لدينا يشرفنا تسجيلك لدينا

الاصـــالـــــــة والابتــــكـــــار


 
الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 اسطوانة الانقاذ الرائعة من افيرا Avira Rescue Disk

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
khaled_attia

khaled_attia


مُساهمةموضوع: اسطوانة الانقاذ الرائعة من افيرا Avira Rescue Disk   الجمعة يونيو 26, 2009 6:19 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

الحمد لله

جايب النهاردة اسطوانة

اسطوانة حجمها بتاع 50 ولا 53 ميجا كده حاجة خفيفة يعني

اسطوانة طلعت مهمة اوي

ليه مهمة

لأنها بتعمل ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟

لما يجيلك فيرس ولا وورم و متعرفش تشيلها

وكل ما تمسحها ترجع تاني تعمل ايه

عندك حلين

تروح بالهارد لجهاز تاني عليه انتي فيرس نضيف كده و تشيله

أو

تفصل في بيتك زي البتاع و تنزل الاسطوانة دي

و بعدين تنسخها على اسطوانة فاضية

و تعملها بوت من الدوس

وتشيل الفيرس او الوورم بالسلامة من برة الويندوز

فيا تري ايه الاحسن ؟؟

انا شايف انك تاخد الهارد توديه لحد بره أحسن Very Happy

رخامة مني بقى جبت الاسطوانة دي

اسطوانة جامدة من شركة اجمد وهي اصلا مجانية يعني ببلاش

و على رأي المثل : أبو بلاش كتر منه

يعني نزلها مرتين تلاتة Very Happy

معلش كترت عليكو الكلام والرخامة

لس كله من ده

يلا حملوها بقى و خلاص من هنا

رابط مباشر من موقع الشركة و يدعم الاستكمال

سلامات


عدل سابقا من قبل khaled_attia في السبت يونيو 27, 2009 11:26 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
زيزي




مُساهمةموضوع: رد: اسطوانة الانقاذ الرائعة من افيرا Avira Rescue Disk   السبت يونيو 27, 2009 11:01 pm

كبروا الخط شوية مش عارفين نقرأ الكلمات

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
khaled_attia

khaled_attia


مُساهمةموضوع: رد: اسطوانة الانقاذ الرائعة من افيرا Avira Rescue Disk   السبت يونيو 27, 2009 11:27 pm

اهو كبر اهو Laughing
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Mr Mostafa

Mr Mostafa


مُساهمةموضوع: رد: اسطوانة الانقاذ الرائعة من افيرا Avira Rescue Disk   الأحد يونيو 28, 2009 12:46 am

اسطوانة الانقاذ حلوة دي
ويوا ويوا ويوا ويوا cyclops
ههههههههههههههههههههههههههههههه
شكرا ليك
و "كبروا" الخط شوية حرام "عليكوا" مليتوا البلد
انتم كام واحد عامل الموضوع scratch
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
اسطوانة الانقاذ الرائعة من افيرا Avira Rescue Disk
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حصريا مع اقوى العاب سمبا 2009Habitat Rescue بحجم 32 ميجا وعلى اكثر من سرفرللتحميل
» مجموعة من العاب باربي Barbie games
» برنامج لإصلاح flach disk الإصدار الأخير 2009 جاهز للتحميل
» آخر اصدار من اقوى انتي فايروس على الاطلاق Avira Antivirus 2009

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
الاصـــالـــــــة والابتــــكـــــار  :: برامج * برامج :: برامج كمبيوتر-
انتقل الى: